Vän med mannen som ändrade mitt liv!

Ni minns väl när jag var fett nära på att sluta blogga men ändrade mig i sista sekund?
Ni minns väl det inlägget? Jag skrev att att en man ändrade mitt liv och mitt sätt att tänka när det gäller framgång.
Och som ni alla vet vill jag lyckas och bli framgångsrik som fotbollsspelare.

Hur som helst, jag la upp 2 videos för ett tag sen där han pratar inför en klass om hemligheterna bakom framgång.
Jag säger det igen, för någon månad sen när jag såg en av hans videos så blev jag tagen direkt.
Mitt liv ändrades direkt, så fort videon tog slut lovade jag mig själv att bli 110% seriös med det jag vill lyckas med här i livet. Och jag har faktiskt hållt mitt ord, vissa kollar på videon och tar åt sig men bara några dagar efter så är viljan borta. Så funkar det inte ska ni veta, antingen bestämmer man sig för att ge allt eller inget alls.

Det jag vill komma fram till nu är att mannen som är så sjukt bra på att motivera och inspirera folk är vän med mig på facebook, jaa.. Ni läste rätt, vi är vänner på facebook och det är jag fett stolt över.
Jag skrev till honom på youtube igår, jag tackade honom för att han gör det han gör.
Om jag lyckas, vilket jag kommer att göra så kommer jag spikat att tacka honom för han har fått in saker i mitt huvud som jag ibland inte ens har varit i närheten av att tänka på. Fett trevlig är han också.
Btw jag ska sluta kalla honom för mannen, han heter faktiskt Eric Thomas.

Han har en ny video som han laddade upp på youtube igår och den vill jag att ni ska se.
Klicka på play och kolla på hela, jag delar med mig den här videon med er alla som vill lyckas och har en dröm!
Allt han har sagt tidigare och det han säger i den här videon tar jag åt mig, jag gör alltid det han säger för han vet exakt vad han pratar om. Här har ni hans senaste video från säsong 2, det kommer flera videos snart.
Visst är han sjukt grym! Han motiverar och inspirerar mig som faan!
Eric Thomas, Remember The Name. . .

Kommentarer
» farre

aaliyah- try again.

2010-09-28 // 15:35:05
» B17

Mannen jag håller med dig till 110% för snubben inspirerar och motiverrar verkligen. Den där känslan som man får efter att ha lyssnat på hans tal asså den e obeskrivlig den där känslan asså. Man får nån sorts kick som e skjukt galen, asså man vill bara lämna ifrån sig allt och gå o träna. jag tror du förstår vad jag menar. hoppaps du lyckas med din dröm, önskar dig all lycka

2010-09-28 // 15:43:57
» Stephanie

bryan tack för att du delar med dig! exakt va jag behöver höra now a days alltså!behöver bli tuffare o kämpa för mina drömmar o inte sluta så fort nåt dåligt händer..och inte va rädd för att misslyckas.

Älskar dom här videosarna han e så jävla grym!

2010-09-28 // 18:54:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback