Här har ni det ni har väntat på, Veckans låtar

Jag är ledsen för att ni fick vänta så länge på veckans låtar men nu är de finally uppe!
Jag fick faktiskt meddelanden på facebook av läsare som bad mig välja veckans låtar snabbt eftersom de inte orkade vänta längre hehe, fick även några kommentarer i några random inlägg där ett par läsare frågade mig när jag skulle välja. Shit, ni har brist på tålamod fan! Haha nä skoja ba, my bad.
Låtarna skulle jue vara uppe redan i Måndags men jag har haft lite grejer att göra så jag hoppas ni förstår mig.

Men som sagt, nu är de äntligen uppe och ni alla som var med och önskade låtar ska ha cred!
Ni har verkligen grymt bra musiksmak, nääästan lika bra som min... Bara nästan haha, nä men tunga e ni.

Jag hoppas ni alla respekterar, accepterar och blir nöjda med de tre låtarna jag valt ut, här har ni de:

Bruno Mars - Just The Way You Are - Önskad av Madde
Bra låtval Madde, den här låten lyssnade jag på under hela Juni kommer jag ihåg.
Jag lyssnade på den innan ens radion spelade upp den, alla radiostationer spelar typ upp den nu, fett efterblivna.
Men hur som helst, musikvideon är mysig och låten är enligt mig helt perfekt. Låtens handling är helt underbar.
Jag gick runt och sjöng den här låten hela sommaren och jag rekommenderar Bruno Mars varmt till alla mina söta och sköna läsare. Han är en underbar artist som gör underbar musik, han är fett bra, spikat en av mina favorit artister. Låten Just The Way You Are tror jag nog jag aldrig kommer att tröttna på, helt seriöst, för bra låt!

Alicia Keys - Teenage Love Affair - Önskad av Winta
Alicia Keys är med i veckans låtar för andra veckan i rad nu! Det bevisar bara hur älskad hon är.
Det är många som önskar hennes låtar varje vecka, låten teenage love affair är fett skön tycker jag.
Man blir glad och typ på bra humör när man lyssnar på den, jag får bara lust att krama o gosas med en söt tjej haha.
Videon är ju fett gullig och låten är som sagt skön, gillar när hon sjugner Cuz you are my Baby, Baby!!!
Jag gillar Alicia Keys musikvideos, de är typ som filmer, när jag ser på musikvideos som är som en film så kollar jag alltid på hela för att det är kul och intressant att följa handlingen.. Typ som i den här musikvideon,
det börjar med att de snackar i telefon och under samtalet så fantiserar de båda om varandra, nicenice :)

Trey Songz - You Just Need Me - Önskad av M
Låten You Just Need Me är från Trey Songz nya album Passion, Pain & Pleasure.
Den här låten är fett med najs, jag behöver inte skriva så mycket utan jag låter låten tala för mig.
En sak kan jag säga, Baby pass på alla killar och dina så kallade vänner som sviker dig, You Just need me <3

Kommentarer
» ahmed

trigga trey låten va tyngst

2010-09-24 // 15:57:30
» Superfly

http://www.youtube.com/watch?v=5RNePy_awq0 vad tycker du om den låtern, rap blandat med dubstep. Grymt skön imo.

2010-09-24 // 17:31:01
» AmiE

Asså Bryan, om det är någon som är efterbliven är det ju du? Haha. Just the way you are kom ut i slutet av JULI, typ den 26 eller något sånt. Jag har varit Bruno Mars fan länge eftersom jag har följt alla hans låtar han har skrivit och beundrat, så jag vet. Du ska alltid leka att du kan fett mycket mer än alla andra. Okej bra för dig men det är så roligt när du har fel :)

2010-09-25 // 01:10:47
» Melanie

visst var trey songz låten bra :)

2010-09-26 // 00:44:50
URL: http://chilenareen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback