Vinnaren är...

Såja, andra inlägget för idag och jag behöver inte väl skriva vad jag har gjort under dagen.
Ni vet redan att jag har suttit och spelat FIFA11 hela dagen haha.
Spelade precis två matcher online mot Danne och jag krossade honom totalt med två raka segrar!!
Första matchen vi spelade Milan mot Barca vann jag med 3-2 efter att Ibra gjort två mål.
Andra matchen Arsenal mot Real vann jag över honom med 2-0 efter att Chamakh gjort det första målet.

Jag varnade till och med Danne för Chamakh innan matchen, jag sa att han är som en orm haha, han hugger till när man minst anar. Men vet ni vad. Under matchens gång så klickade Danne mig, vi pratade i telefon samtidigt som vi spelade men sen efter att Fabregas gjort det andra målet så hörde jag att det blev helt tyst. Jag kollade luren och såg att han hade lagt på hahah, fatta hur mycket han briinnner... Han kokar, kan någon ringa brandkåren?? HAaaaaaa!

Men hur som helst, nu till det som de 5 utvalda har väntat på hela dagen... Nämligen tävlingen!

Som sagt det var fett svårt för mig att välja ut en vinnare but I had to do what I had to dooo.
Den som vinner Barcelonas Officiella matchtröja är Vanessa!
Grattis gumman, jag hör av mig till dig nu med direkten!

Kommentarer
» Anonym

kefft.. Tyckte Abbe borde vinner den.. men men

2010-09-30 // 23:42:25
» Andre

Jävligt orättvist. Tyckte Andre skulle vunnit som skrev bäst av alla. Men helt seriöst, tröjan till en tjej? Vad kan en tjej om fotboll? Hon kommer säkert sälja den på blocket direkt hon får den.

2010-10-01 // 00:01:21
» Lydia

what the fudge? varför är ni så avensjuka? skärp er och va glad för hennes skull! Och vadå vad kan en tjej om fotboll? Snacka om att vara fördomsfull! Bara för att hon är tjej betyder det inte alls att hon inte kan nått om fotboll.. uppenbarligen verkar hon ju intresserad eftersom hon ställer upp i tävlingen. Vem vet, hon kanske får dig att äta gräs ute på planen "Andre" ?

2010-10-01 // 00:09:25
» Vanessa

OMG TACK SÅ MYCKET! JA TRODDE INTE JAG SKULLE VINNA :D TACKTACKTACKTACK BRYAN ♥

2010-10-01 // 06:50:06
URL: http://kliickit.blogg.se/
» Andre

Det enda hon kommer se är min ryggtavla när jag sprungit förbi efter att ha lekt med henne ;)

Jag tror jag vet vem som kommer få äta gräs.



Jag är inte avundsjuk, jag bara tycker de fanns många som var mycket bättre. Men aight Bryan, du bestämmer. Din blogg.

2010-10-01 // 09:03:56
» ;)

GRATTIS VANESSSA!!

fett glad för din skull! =)

2010-10-04 // 18:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback