What if...

Den här låten och musikvideon släpptes faktiskt i Juli men grejen är den att jag aldrig har hört eller sett den förut.
Jag såg och hörde den för första gången igår och jag måste säga att jag diggar låten fett mycket.
Även musikvideon är fett med najs, man ska aldrig ta något för givet... Det är vad den handlar den om.

Jag måste faktiskt tacka min brorsa Jean som la upp den på sin vägg på facebook. Vem vet, om han inte hade han inte gjort det så kanske jag aldrig skulle höra den här låten. Men hur som helst riktigt skön är den och jag måste säga att Jason gör sin grej, han är galet het just nu och han bara fortsätter att leverera bra låtar efter varandra.

Juste jag måste också säga att när jag såg videon igår så blev jag chockad i början.
Jag ba; Oh shit, NEeej!?... Haha ni ba; Wtf? Vad snackar du om Bryan? Klicka på play så får ni se...

Värt att notera att tjejen i videon är fett med söt, otroooligt söt ju :)
Tänk om...

Kommentarer
» Jean!

Ajjjt inga problem bror! Den här låten och videon är gaaalen!

2010-09-28 // 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback