11/4/2011

Nu är det Måndag igen och jag måste säga att förra veckan kändes seg på något sätt.
Men förra veckan var ändå galet bra måste jag säga, jag fick ju spela med AIK och hade också själv match i Norrköping som vi vann med 1-4. Sen var jag på casting i Fredags, Mamma och Pappa kom hem från Los Angeles i Torsdags så jag kan inte säga att förra veckan inte var grym.

Nu är det en ny dag och början på en ny vecka vilket innebär nya tag och hopp!
Var positiv och se till att dom du umgås med, dom runt omkring din omgivning också är det.
Jag har alltid sagt att man ska undvika att vara med folk som är negativa.
Tyrese har skrivit om det i sin bok How to get out of your own way som jag håller på läsa.
Är du positiv och tänker positivt lovar jag dig att du kommer må så mycket bättre.
Deuces

Kommentarer
» Breeze

Bra inlägg! När ska du börja lägga upp utdrag från boken? ;)

2011-04-11 // 18:22:13
» ghh

bra breeze det undrar jag med

2011-04-11 // 19:03:41
» Match

Tjena! Jag undrar om du kommer att spela mot Elfsborg sen på lördag? :D

2011-04-11 // 19:50:05
» A

Den där boken verkar verkligen bra, hoppas du lägger upp utdrage snart.. :D Må bäst!

2011-04-11 // 23:42:14
» O

lägg upp lite delar av boken, så man blir motiverad osv.

2011-04-13 // 16:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback