Bästa låten!

Jag la upp den här låten tillsammans med en bild på mig för några dagar sen.
Den heter Should have kissed you och är från Chris Brown's nya album FAME.
Jag har satt låten på repeat och lyssnat på den på vägen till och hem från träningen.
Ärligt talat, den är ju för bra! Chris låter inte heller som vanligt, hans röst är mer avslappnad.
Men det är speciellt texten och själva handligen som jag faller för mest i den här låten, har du inte hamnat i en sån situation tidigare kan jag lova dig att du kommer göra det någon gång. Klicka på play nu och njut...

Kommentarer
» suuddiiisshh

ÄÄlllssskkaar diin smaak!! Näär det gälller aallt!! :D

2011-04-29 // 23:25:51
» Felicia

Ahh den e så grym!

2011-04-30 // 17:51:52
» Sandy

Exakt så. Exakt så känner jag.

2011-05-01 // 18:04:27
» Liana

Den är nice

2011-05-01 // 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback