Chill Fredag

Hoppade precis ut ur duschen och som ni ser på bilden sippar jag på Coca Cola.
Det smakar extra gott nu eftersom jag är galet varm och drickan fett kall.

Just nu gör jag ingenting speciellt, jag softar bara i rummet med tvn på Canal+ FILM HD.
Jag såg att ni redan har börjat ställa mig frågor till den lilla frågestunden och det är bra.
Kul att ni är nyfikna, jag hade tänkt välja ut 20 frågor och svara på dom imorgon!!

Nu ska jag fylla på glaset med Cola, sen krypa under täcket och catcha en bra film på tv.
Har någon koll på tv-tablån? I så fall let me know om det finns något grymt att se på ikväll!

Kommentarer
» Anonym

kolla på trean det är welcome home ruscoe jackins, du kommer älska den en svart komedi film med martin lawrence, påminner lite om lottery ticket

2011-04-30 // 00:11:17
» Converse lover

Måste bara säga att du är hel grym bryan, älskar att du verkar inte gå ut och festa och tar fotbollen seriöst.

A real dedicated soccerplayer dont drink, håller tummarna för dig å karriären puss

2011-04-30 // 09:00:40
» Anonym

jag har en liten sen fråga! hann inte fråga dig när frågestunden var. men vad jag har märkt är att typ du brukar gilla tjejers bilder på fb, gör du det bara för att dom gillar dina eller för att du tycker att dom är fina?:) kram! älskar din blogg

2011-05-01 // 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback