Chill Fredag med Nikita

Min Fredag har inneburit chill, som alltid. Och det vet alla mina läsare om, jag softar bara på Fredagar.
Min dag började riktigt bra, jag var på castingen som jag skrev om lite kort igår på inlägget.
Det gick faktiskt bra, fett bra skulle jag vilja säga men det återstår att se om jag får rollen.
Senare på dagen tränade jag och efter träningen åkte jag till Kista en snabbis för att köpa hundmat.
När jag kom hem visade jag min Pappa en intressant 30 minuters dokumentär från Tanzania.

Juste, glömde nästan bort att skriva om min efterlängtade bok som jag fick igår!!
How to get out of your own way.
Jag började läsa den idag när jag kom hem från castingen, ni anar inte hur bra den fuckin är!!
Jag vet inte hur jag ska förklara med ord om hur bra jag tycker att boken är men jag har typ aldrig varit inne i en bok så mycket som jag är nu, det kanske säger allt? Nä men den är väldigt motiverande och inspirerande, någon dag snart kommer bjuda er på några meningar ur boken så ni själva får se hur grym den är. Som jag skrev för några veckor sen, ser jag upp till folk som har lyckats här i livet och det har Tyrese verkligen gjort. Han delar med sig av så otroligt mycket och ska jag vara helt ärlig så känner jag igen mig i vissa delar som han tar upp i boken. Det är helt sjukt, jag har verkligen samma vilja att lyckas precis som Tyrese hade när han var yngre. Men nog om boken, jag kommer som sagt att skriva lite mer om den någon dag snart, så om du är intresserad håll ett utkik här på bloggen!

Sorry, jag skulle inte skriva mera om boken hehe, men jag ska ta och läsa den nu faktiskt.
Nikita har precis somnat så jag ska lägga mig under täcket och läsa tills mina ögon slocknar.
Sen hoppas jag på bra drömmar för det mår man ju riktigt bra av!
Btw, jag har match ända borta i Norrköping imorgon... Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback