EL CLASICO GRANDE

Cristiano och Marcelo, så tunga. För er som inte vet om det är dom bästa vänner i laget.
För ett bra tag sen gjorde jag en video på dom båda tillsammans men den blev raderad.
Jag laddade upp den på youtube och eftersom mitt förra konto blev spärrat försvann videon.
Den hade rätt så många visningar faktiskt, runt 10.000 och jag undrar om dom såg den?
Vad tror ni? Jag tror det fan, det klart som sitter och söker på sig själva när dom har tid.

Men i alla fall, nu till det jag tänkte skriva lite grann om, nämligen El Clasico Grande!!!
Jag ser fram emot matchen ikväll, den är så otroligt viktig, räkna med dramatik.
Jag fick mitt tv-kort idag vilket gör att jag längtar ännu mer tills matchen börjar.
Jag kommer verkligen njuta eftersom jag ska se den i HD, snacka om känsla.

Men vilka tror ni vinner då? Jag fick höra att Iniesta inte kommer att spela pga skada.
Är det en big deal om han inte spelar eller tror ni Barca klarar sig utan honom?
Vem tror ni avgör, Messi eller? Själv tror jag på Cristiano Ronaldo.
Jag vill bara njuta av en bra match om jag ska vara helt ärlig.
Men får jag välja ett lag som tar sig vidare säger jag Real.
Jag vill se Cristiano spela mot United i Finalen.

Kommentarer
» D

REAL MADRID I MITT HJJÄÄÄÄÄRTA!! Real vinner hoppas jag och messi storböölar!! Ronaldo gör mål!!

HALA MADRID!

2011-04-27 // 20:36:43
» Hanna

BARÇA!!!!!!!!!!! SOMOS UNO!!!

2011-04-27 // 20:51:42
URL: http://haniita.blogg.se/
» :o

hur gammal är du

2011-04-27 // 21:23:29
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/
» :o

2011-04-27 // 21:23:58
URL: http://hannamalqvist.blogg.se/
» hiboo

nä men det blir en heeett match med mycket dramtik som du sa bryan,alt eftersom barca och real har mötts vid 2 tidigare matcher i vår så kommer de båda kämpa ihjäl sig jag tror de kommer levrera med mycket energi och styrka ikväll,det är ikväll det verkligen avgörs tycker jag nä men det blir ingen utav de för mig ikväll som jag hejar på. Hoppas på en grym och känslorik match ,men jag tror real vinner det känns som om real har kännt på barca spelet.och kan då vinna.speciellt nu när de vannn el classico så har de självförtroendet on topp ahah :)!

2011-04-27 // 21:26:44
» BS

Kul med en domare som avgör matchen.. när pep blev utvisad så hade real inget att säga till om längre. Du såg hur barcaspelarna sprang fraam till domarna vid varje tillfälle? Fyfan. Hade varit okej med pepes kort, om även mascherano fått ett när han manglade pepes ben.

2011-04-28 // 13:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback