FAN VAD SKÖNT

Fan vad skönt det är med bra väder! Det måste ni hålla med mig om.
Idag var det hela 21 grader ute, snacka om sommarvärme!!

Det var asskönt att träna idag och jag kan slå vad om att jag snart blir brun.
Vissa ba, men va? Vadå brun? Det är du ju redan Bryaaan.
Hehe tro mig, på vintern och våren är jag blek jämfört med sommaren.
Så fort solen skiner och jag är ute i bara någon timme får jag färg direkt.
Jag har bra pigment och blir då lätt brun om somrarna vilket jag tycker är nice!

På tal om träningen idag så körde vi på våran hemmaplan i Upplands Väsby.
Det var första träningen där för oss i år, under försäsongen har vi hållt igång och tränat i Solna.
Men anyways, på väg till träningen idag klev jag av i Sollentuna och då väcktes minnen...
Gamla goda minnen från när jag gick i skolan där, fan vad man saknar det!
Jag tog exakt samma buss hemifrån som jag brukade ta när jag skulle till skolan.
Jag klev av på exakt samma station och gick ner för exakt samma trappor som för många år sen.
Och jag kunde inte göra något än att tänka tillbaka på tiderna jag hade i Sollentuna.

Tillbaka till nuet! Jag höll ju på att drömma bort mig lite grann hehe.
Jag hade ett missat samtal från igår av ett okänt nummer, inte dolt men okänt.
För någon timme sen gick jag igenom mina samtal och såg numret som ringde mig igår.
Jag tänkte för mig själv och undrade vem det var som försökte nå mig så jag messade.
När jag messade och frågade vem det var fick jag ett svar att det var Guled!!
Han har nämligen bytt nummer och kommit hit från London för att hälsa på.
Men varför har du inte sagt någonting skrev jag till honom, gissa vad han svarade?
Det är skit svårt att få tag i dig, det går inte ens skriva på din vägg på facebook.

Hursomhelst, jag ska inte skriva så mycket mer, jag har snart skrivit en bok.
Imorgon är det fotbollsträning som gäller precis som idag, sen på kvällen är det CL.
Champions League så klart, jag tänker se på matchen mellan United och Chelsea.
Räkna med en krigarmatch det är allt jag kan säga, räkna med en riktig krigarmatch!

Kommentarer
» FRÅGESTUND!!!FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅ

FRÅGESTUND!!!FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!!

2011-04-12 // 10:52:11
» FRÅGESTUND!!!FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅ

FRÅGESTUND!!!FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!! FRÅGESTUND!!!

2011-04-12 // 10:52:33
» Anonym

Någon har damp haha

2011-04-12 // 22:21:01
» ....

haha en fråga bara.. haru tjej? :)

2011-04-12 // 23:53:10
» Anonym

nikita är hans tjej!! :)

2011-04-13 // 01:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback