Fläskläpp.

Kom hem för ett tag sen efter att ha varit ute och tagit en lång promenad med Nikita.
Jag åt precis gröt men ni anar inte hur jobbigt det var, min läpp är ju sprucken.
Jag kan knappast äta, jag krigade verkligen för att få i mig gröten.
Och igår kväll åt jag faktiskt bröd med kniv och gaffel hahah.
Ska jag dricka något måste jag använda mig utav sugrör.
En puss och det kanske går över, vad tror ni?

När jag satt på tåget igår på väg hem från matchen gömde jag mig från folket.
Jag ville inte att någon skulle se mig med en fläskläpp direkt. Det jobbiga var sen när jag hoppade på bussen och en söt tjej satte sig vid sidan om mig. Jag ville kolla mot hennes håll men gjorde det inte för att jag skämdes över läppen. Istället kollade jag ut mot fönstret så hon inte kunde se mitt ansikte haha.

Asså snacka om knaz, jag måste anstränga mig som fan när jag ska prata.
Och det jobbiga är att jag alltid smilar, det vet ni om. Jag har alltid ett leénde på läpparna.
Men nu kan jag inte smila eftersom såret dras isär om jag gör det.
Men det kommer att gå över, vad är det man brukar säga? Tiden läcker alla sår...

Har du också haft en fläskläpp? Då vet du exakt hur jag känner mig just nu.
Berätta gärna vad som hände och hur det gick till haha.

Kommentarer
» Anonym

Hahaha det var back in tha days när man gick i 6;an , jag försökte shöwa och leka cool till dom andra i min ålder i skolans korridor genom att glida runt med mina super hala sportskor och sen slutade de med att jag halka riktigt bad så att min ena tand NÄSTAN stack igenom läppen! då var de verkligen inte kul kan jag lätt säga , fick skjuts av ambulans å allt , dagen efter såg min läpp ut som en african fat ass

2011-04-26 // 13:42:11
» mostafa.

hahaha det går över

2011-04-26 // 14:39:06
» P

eyy Brian, mer musik på bloggen fan! dela med dig lite haha:)

2011-04-26 // 14:49:47
» breeze

aiide tung du är bror! Du borde va stolt över dig själv

2011-04-26 // 15:56:06
» eric

tjena bryan du är en förebild för mig och du får mig att kämpa för samma dröm som du har att bli fotbollsproffs jag spelar fotboll varje dag och tränar nästan varje dag jag beundrar dig jag brukar kolla på dina videos och läsa din fanpage på facebook men om du kämpar på då blir du något det lovar jag :) !

2011-04-26 // 22:29:57
» JB

Tjena!

Fick först en armbåge på läppen och bara någon minut efter en armbåge på näsan så att den bröts, lider verkligen med dig!

2011-04-26 // 23:43:11
» angelique

Hahahahah har haft fetaste fläskläppen, efter en cykel olycka i 6an så flög jag ner och hamnade med hela ansiktet på marken. Nice. Det jobbiga var att jag också alltid ler, men jag kunde knappt prata för min läpp var så stor och att det var massa sår som gick upp. Gick inte till skolan först svullnaden hade gått ner, vilket tog några dagar.. Så jag verkligen hur det känns!

2011-05-04 // 14:56:19
URL: http://www.aangelique.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback