CHILLNATION


Shoo på er läsare!
Det här blir mitt första inlägg för idag och jag vet att det kommer sent.
Jag har varit upptagen i stort sett hela dagen, därför har jag inte haft någon tid över för bloggen.
Ni har säkert själva fattat att jag har varit med Nikita och tagit hand om henne.
Vi har haft kul som fan idag, allt från att äta oss tjocka till att somna tillsammans med tv'n på.

Hon sov faktiskt med mig på min säng i natt och det var fett mysigt. Inga konstigheter alls.
Det var första gången och jag var lite rädd för att Nikki typ skulle kissa på sig men nej.
För säkerthets skull väckte jag henne klockan 04:00 så hon kunde tömma magen.

Men i alla fall, just nu sitter jag i vardagsrummet med Nikita på mina knän.
Jag kollar på Milanoderbyt mellan Milan och Inter. Fett bra match måste jag säga!
Milan leder med 1-0 efter mål av Pato, vem annars?

Ska ta och njuta lite av matchen men jag spanar nog in igen senare ikväll.
Ta hand om er, Kärlek & Respekt

Kommentarer
» victoria

nää va SÖT HUND DU HAR!!!

skit gullig man vill bara krama henne jätte sööttt!!

kanske borde ta någon promenad tillsammans någon dag ;)

2011-04-07 // 19:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback