FÖRSTA DAN PÅ VECKAN ÄR HÄR!

Lägg allt som du inte vill komma ihåg bakom dig för det är Måndag och en helt ny vecka!
Sätt upp några mål, ha en målsättning som du måste eller vill försöka nå den här veckan.
Det behöver inte vara något stort, det kan räcka med att du bestämmer dig för att komma i tid till lektionerna eller att du ska sluta lata dig och ta 3 långa promenader.. Inte vet jag vad du vill.
Men jag kan lova er att ni kommer må så mycket bättre om ni har något att sträva efter.

Så har jag hållt på i några månader nu faktiskt, utan att ha sagt något till er.
Dålig stil tänker ni nu va? haha, nä men det är lite personligt också...
Det är ju inte något jag måste berätta till folk men nu ville jag dela med mig.
Varje Måndag ser jag som en ny utmaning eftersom man har en hel vecka framför sig.
Vad innebär en ny vecka för dig? För mig innebär det nya hopp och nya möjligheter.
Jag behöver inte gå in på några detaljer eftersom jag chansar på att ni förstår mig.

Var förra veckan tuff, har du haft några jobbiga dagar på sistone eller kännt dig stressad?
Ta det med en nypa salt och start of fresh för det är en helt ny vecka baaby!

Jag kom faktiskt hem för ett tag sen efter att ha varit ute och promenerat med Nikita.
Det blev en 40 minutare i den underbara solen, shorts + linne hade jag för att blir lite brunare.
Jag hade med mig min iPhone men glömde faktiskt mina hörlurar, det händer inte ofta!
Men den här gången var det ingen big deal eftersom jag stötte på en kompis.
Vi gick tillsammans i ett tag och snackade om saker och ting.
Nu är jag hemma och ska käka ihjäl mig ha!

Kommentarer
» P

poet mannen:)

2011-04-25 // 13:56:34
» Latifah

Du skulle skriva lite rader om några bra citat från boken du läser.. I'm waiting ;)

2011-04-25 // 13:59:03
URL: http://latifahs.devote.se
» aram

Du är galleeett fiiin asså !!!!

2011-04-25 // 14:45:04
URL: http://bandw.blogg.se/
» Anonym

härlig bild!

2011-04-25 // 20:13:45
» merre

brush, du är ju mullatt haha varför vill du bli brunare? SICK!

2011-04-25 // 21:02:53
» Anonym

Alltså orkar inte läsa dina blogginlägg för du har centrerad text...

2011-04-25 // 22:17:46
» Anonym

kallhäll is the shit :)

2011-04-27 // 21:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback