Fredagsmys

Go'kväll på er alla goa läsare!
Jag sitter i vardagsrummet och kollar på Stand Up - Live at Gotham på kanalen Comedy Central.
Det är tredje kvällen i rad, för roligt är det ju ärligt talat. Är jag den ända som kollar på det eller?
Hittills har alla som framfört varit fett underhållande, verkligen skit duktiga och roliga!

Så kommer min Fredagkväll att se ut, mycket skratt och mycket lek med Nikita.
Fast just nu ligger hon faktiskt och sover på mina knän, vi har lekt rätt så mycket idag.
Ni ska se henne, hon är så gullig! Hon typ gäspar och när hon vaknar sträcker hon på sig direkt.

Min Mamma fyller faktiskt år idag, yes.. Den 1 April, coolt eller hur.
Och nej det är inget April skämt haha, jag kommer skriva ett kort inlägg till Mamma senare.
Men när jag ändå är inne på det så kan jag passa på att säga Grattis nu också.
Grattis på födelsedagen Världens Bästa Mamma!!! Jag älskar dig av hela mitt hjärta :-)

Snart vaknar säkert Nikki så jag ska ta och skratta lite till av komikernas skämt.
Ha en trevlig kväll allesammans, om ni ska festa loss så lova att ta hand om er.
Det finns massor med dumma typer nu för tiden säger jag bara.
Deuces.

Kommentarer
» Anonym

Gullig hund asså

2011-04-02 // 11:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback