GODMORGON

Godmorgon på er alla söta och sköna läsare!
Hoppas ni har sovit gott och drömt sött för det har jag, det kan jag lova er ha.
Jag har ingen aning om hur många av mina läsare det är som är uppe vid klockan 10.
Speciellt nu när det är påsklov, men jag spanar in med ett morgoninlägg i alla fall.

Nikita väckte mig för ett tag sen så jag har varit uppe i någon timma nu.
Jag har ätit frukost och ska ta henne på en morgonprommis om en liten stund.
Men först hade jag tänkt ringa till Com Hem för att jag behöver hjälp med modemet.
Interneten funkar med trådanslutning men jag vet inte hur jag ska aktivera det trådlösa.

Idag har jag ingenting planerat förutom att jag har match senare på kvällen.
Jag lär i alla fall ta det lugnt under dagen för att spara på krafterna.
Jag vill fan spela FIFA men Playstation's nätvärk funkar inte, dom har typ blivit hackade.
Hade det varit för någon vecka sen hade jag inte brytt mig, men nu är det irriterande.
Jag har precis börjat lira FIFA igen och direkt blir det problem med online läget, kul!
Men jag ska inte klaga allt för mycket, det löser sig. Ingen stress, spanar in senare.

Kommentarer
» yasse

uppdatera mer, och skriv om roligare saker! för du skriver böcker på varenda inlägg och man vill mest se bilder och inte bara på dig själv -.-'

2011-04-25 // 10:26:27
» Oskar

Jag vet! Jag tycker att Sony ska fixa det snabbt nu för jag har inte kunnat lira Fifa på skitlänge känns det som :(

2011-04-25 // 10:27:13
» aram

Det klart dina läsare är vaakken nuu ! :D

2011-04-25 // 10:39:17
URL: http://bandw.blogg.se/
» yazmin

hej du! saknar din sköna musik som du la upp mycket oftare förut. brukade alltid hitta grym rnb här. fortsätter hålla utkik, skulle va kul om du checka in med ett sådant inlägg snart

puss du e grym

2011-04-25 // 10:50:09
» Betiel

Asså du är sjuuukt snyggggggg!!

2011-04-25 // 14:19:25
URL: http://betielsworld.blogg.se/
» Hanna

Vad står det på ditt bröst?

2011-04-25 // 17:49:55
URL: http://haniita.blogg.se/
» shoooo

bror det finns en knapp där nere till höger på modemet tryck på den så att den lyser så ere fixat sen koden och så står under eller bakom modemet

2011-04-25 // 19:22:54
» vera

fan va snyggggggg

marry me?

2011-04-26 // 02:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback