Godmorgon

Jag verkligen längtade efter att vakna för att se min baaby Nikita!!
Dom senaste dagarna har jag vaknat vid klockan 12 men inte idag.
Jag vaknade klockan 10 och kommer fortsätta med att vakna tidigt framöver.

Min syrra hade redan matat Nikita på morgonen så det vi gjorde var att leka.
Vi sprang runt i huset och lekte följa John haha. Nä men hon följde efter mig vart jag än gick.

Igår natt satt jag uppe i vardagsrummet och kollade på Comedy Central - Stand Up Comedy.
Det var faktiskt den andra natten i rad, blir nog likadant i natt också.
Det är skitkul att kolla på, speciellt när det är sent då man sitter med dricka och något smaskigt som pop corn. Men jag har så klart krav, jag kan inte kolla på folk som är torra och tråkiga.
Självklart ska det vara roliga komiker med bra skämt och humör!
Så stand up komedi diggar jag fett ska ni veta!

Hur som helst, nu kallar Nikita på mig. Ha en bra dag allesammans!!
Deuces.

Kommentarer
» D

vad söööt hon e :)



jag undrar en sak, du har aldrig funderat på att vidare utbilda dig?



förstår att du satsar helhjärtat på fotbollen - och som kille kan man arbeta med det heltid och få riktigt bra betalt för det.

men senare i livet? vad gör du när du lägger av?

2011-04-01 // 13:14:55
» Anonym

vad är det för ras på hunden?

2011-04-01 // 14:20:11
» Anonym

mashaallaah vilka ögon

2011-04-01 // 14:39:02
» andrae

VIIIIIILKA ÖGON JAG DÖÖÖÖR

2011-04-01 // 15:36:40
URL: http://andreagasiun.devote.se
» Anonym

Vilken ras :D?

2011-04-01 // 17:30:23
» A

Nääääääääää vad söööt hund!! :D riktigg beebbiiis

2011-04-01 // 18:42:34
» Anonym

AAAAAWWWW :D

2011-04-01 // 18:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback