GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA MAMMA

Igår den 1a April fyllde min Mamma år!
Jag skriver ett gratulationsinlägg nu eftersom jag inte satt så mycket vid datorn igår.
Behöver inte skriva så mycket eftersom jag redan har Grattat Mamma personligen.

Jag vill bara få det sagt här på bloggen att jag älskar dig Mamma.
Allt du gjort för mig, du har alltid varit där för mig och velat mitt bästa oavsett vad.
Du har stöttat mig i allt jag gjort och det är jag väldigt tacksam för.
Mamma du är mitt allt och jag ser fram emot att spendera ännu mer tid med dig.
Det har funnits dagar då jag tagit fel beslut men jag har lärt mig av mina misstag.
Eftersom du alltid har rättat mig när jag gjort just fel. Tack för din uppfostran tillsammans med Pappa.
Jag vet att du älskar mig för den jag är men jag är skyldig dig..
Jag är skyldig dig något stort och jag lovar Mam, en dag.. En dag ska jag ge dig allt!
Grattis På Födelsedagen Mamischkji :-)

Kommentarer
» Anonym

fint skrivit bryan .. din mamma är säkert stolt över dig :).



vad sägs om frågestund ?

2011-04-03 // 00:15:28
» Anonym

guuud jag blev så rörd bryan.. finns inget finare när killar uppskattar sina föräldrar så mkt!! fick tårar i ögonen ass.. haha :) ha det bra! kisses

2011-04-03 // 17:07:36
» Daniel

Fint bryan TUNG BLOGG

är själv bloggare!

2011-04-03 // 17:26:32
URL: http://twoasians.blogg.se/
» steff

vad fint skrivet! hälsa att läsarna önskar henne en bra födelsedag och grattis! :)

2011-04-03 // 18:44:46
» Anonym

tunga ord..

2011-04-10 // 04:29:33
» Anonym

tunga ord..

2011-04-10 // 04:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback