Hemma från promenaden

Jag kom för inte så längesen, jag har tillsammans med min syrra varit ute med Nikita.
Det var första gången jag och min syrra rastade Nikita tillsammans faktiskt.
Vi var ute i en bra stund och det var skönt eftersom vädret är så bra!
Som vanligt tänkte jag skriva nu hehe, men det gick förbi folk och sa; åh vad gullig hund..
En turkisk kvinna sa gull gull gull! Och då skrattade jag för att jag kom att tänka på min gamla kompis.
Han heter Bul Bul i efternamn och är också från Turkiet.

Men promenaden gick riktigt bra! Vi hade med oss en tennisboll som vi kastade iväg ibland.
Jag sprang och Nikki sprang efter mig, hon kom dock aldrig ikapp mig. Im too fast hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback