KNOCKAD

Go'kväll på er världens bästa läsare!
Vad vad det jag skrev tidigare idag? Jo att det är en ny dag och en helt ny vecka.
Vilket innebär nya hopp och nya möjligheter. Jag har fått en otroligt bra start på den här veckan.
Jag hade match på kvällen idag mot Valsta Syrianska borta i Märsta.
Precis som i seriepremiären förra veckan fick jag börja på bänken trots att jag nätat.
Men som alltid är jag tyst av mig och låter mina fötter tala. I den andra halvleken hoppade jag in.
Vi låg under med 2-0, det var runt 600-700 pers som stod och kollade på matchen.
Jag tänkte bara på en grej när jag kom in på planen, gör mål.

Och det lyckades jag göra också men före målen blev jag helt knockad av målvakten.
Jag sprang efter en långboll och hade bara blicken på bollen, next thing I know.. BOOOM!
Målvakten kom alltså inrusande på mig med dobbarna före så jag blev helt förstörd.
Jag låg på gräset i några minuter tills jag till slut kunde ställa mig upp, tro mig det var äckligt.
En sekund trodde jag att jag att jag skulle dö, jag tappade andan och blod rann från munnen.
Läppen sprack, näsan började blöda, fick en liten blåtira vid ögat och sår på magen/revbenen.
I början tänkte jag att det var kört, jag bestämde mig för att kliva av planen pga smärtan jag hade.
Men sen ändrade jag mig, jag ville inte ge upp för jag kände att jag hade mycket att ge.
Jag klev in på planen igen och lyckades kvittera till 2-2 med mina 2 mål.
En underbar känsla, verkligen en underbar känsla.
Vi vände till slut matchen och vann med 2-3.

En sjukt match med mycket dramatik, vi missade även en straff i den första halvleken.
Förutom det vill jag ge lite kärlek och respekt till tjejerna i Märsta, fina tjejer på läktaren var det.
Jag såg er, tro mig jag såg er haha. Några ropade faktiskt mitt namn när det var halvtid.
Jag ska vila nu, kanske till och med sova eftersom jag är helt förstörd.
Om inte jag spanar in med ett till inlägg senare ikväll så hörs vi imorgon, ingen stress.

Kommentarer
» ALLE

UPP MED FRÅGESTUNDEN HAHAHAHAHAH

2011-04-25 // 23:48:25
» Anonym

hahah frågestunden elr hur !!



men anyways .. va som än händer på planen bryan .. GE ALDRIG UPP !!

2011-04-25 // 23:53:22
» Hanna

Holy shitt..krya på dig. Tungt spelat. ♥

2011-04-26 // 00:15:45
URL: http://haniita.blogg.se/
» BS

Sjukt bra spelat, får hoppas att du blir spikad i startelvan snart ;)

2011-04-26 // 00:20:28
» P

vilken krigare! lägg upp bilder på huvet också:) peace

2011-04-26 // 00:21:32
» marcus

LÄGG UPP MÅLEN BRYAN SNÄLLA!

2011-04-26 // 00:32:49
» G

Krya Bryan. Bra jobbat ;);)

2011-04-26 // 11:53:48
» mostafa.

fyfann det var starkt gjort Bryan fortsätt vara så stark så lönar et sig, som tillexempel du gjorde ju 2 mål efter skadan pga viljan....skit bra jobbat bror forsätt så! förestän Krya bror!

2011-04-26 // 13:16:13
» Safija

Jag hoppas min komentar syns nu av alla dom här för annars är det ju ingen ide , haha nejdå men ville bara säga att min andra anledning till varför jag slutade läsa din blogg ett tag förutom det dära med din sega design så var det för att för ut brukade du ta upp dagens 'komentarer' eller nåt sånt vare i alla fall och du brukade svara på vissa typ.

alltså i totaly feel u när det kommer till att det är för många komentarer sometimes men bara du svarar på några st av alla gör en mycket stor skillnad! till ex. vi säger typ att någon har skrivit fetaste komentaren (som jag gör nu då) och sen du svarar inte på den eller nåt och man tänker "he dont even care varföt fortsätta"

Nu orkar jag inte skriva värska boken här lmao, men jag hoppas du förstår och åtminstonde läser detta :-)

/ en trogen läsare

2011-04-26 // 13:26:56
» abbe

Lägg upp video med dina mål

2011-04-26 // 14:55:38
» man

asso bryanh du är ju kung gör mål varje match ju ! vilken position spelar du me ?

2011-04-26 // 16:44:12
» Anonym

Safija, gurl you're weird hehe! Whats your point??

2011-04-26 // 17:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback