Kommer att sakna dig Nikita

Idag sålde jag mitt älskade baaby Nikita men jag kommer verkligen att sakna henne.
Jag saknar henne redan nu, det är sorligt men jag var tvungen.

Jag tränar alldeles för mycket för att kunna ta hand om henne, det har funkat så här långt eftersom min syrra Liza har hjälpt mig att ta hand om Nikki. Men snart åker Liza tillbaka till London och då kommer jag aldrig kunna se efter Nikita för jag tränar under dagarna. Ensam hemma skulle jag inte heller kunna lämna henne eftersom hon är för liten för att vara ensam hemma. Det var ett väldigt svårt beslut för mig, till och med min Mamma började gråta. Vi alla ville ha kvar henne men ibland måste man vara ärlig mot sig själv, ibland är sanningen inte så rolig men man får acceptera läget fastän det är tufft.

Hela familjen hade det kul tillsammans med Nikita, vi promenerade med henne ofta.
Jag och mina systrar lärde henne sitta, lägga sig ner och ta upp tassen.
I en måndag fick se henne växa från en jätte liten valp till en lite mognare.
Det känns konstigt redan nu, det finns ingen som springer runt i huset. Det känns tomt!

Det som glädjer mig är att vi sålde henne till ett bra hem.
En familj utanför Uppsala med 2 andra hundar och hästar kom ända hit för att köpa Nikki.
Dom var jätte trevliga så vi behöver inte oroa oss, vi får komma förbi och hälsa på om vi vill.
Nikita kommer ha det bra, hon kommer inte ens behöva gå i koppel där borta.

Nikita min första hund ever! Kommer att sakna dig älskling.

Kommentarer
» P

NOOOOO!:'(

2011-04-28 // 21:28:21
» P

NOOOOOOO! :'(

2011-04-28 // 21:28:57
» Sara

neeeeej , hon är ju världens sötaste valp :(

2011-04-28 // 21:32:08
URL: http://shaawty.blogg.se/
» S E V D A Y E T I S-sevda.se

va söööt :(! va tråkigt att du var tvungen att sälja <3

2011-04-28 // 21:59:46
URL: http://sevda.se/
» Ezgi

Sååå söt hon var! Hoppas hon får det bra där borta.

2011-04-28 // 22:00:12
» A

Neeeeeeeeeeeeeeeeej, Nikita var ju världens sötaste gulligaste finaste vaalp :D vad synd att ni var tvugna att sälja henne! :( :( :( :(

2011-04-28 // 23:03:30
» Anonym

Fan vad synd, hatar den känslan. Att när man äntligen har börjat gilla någon/något så försvinner den personen... :(

2011-04-28 // 23:37:06
» Anonym

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ

2011-04-29 // 08:05:11
» Will, HALLÅ

vi tänkte också sälja våran hund för att vi tyckte det var för svårt!, men skärp dig! klart som fan att du klarar det, nu när hon är en valp osv.. så får du väll ta lite hjälp av polare! du kommer ångra dig fett mkt!!

2011-04-29 // 17:07:15
» r

OMG. vilken bebis,vad står det på din tatuering nedanför stjärnorna?

2011-05-04 // 02:29:50
URL: http://rrrenate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback