MAMMA & PAPPA ÄR HEMMA

Yipee äntligen har Mamma och Pappa kommit hem!!
Jag har suttit hemma i timmar och väntat tillsammans med min syrra.
Diana, min andra syrra kom precis också in för dörren.
Så nu är hela familjen hemma, fan vilken skön känsla att alla är samlade igen.

Idag var jag i Kista en snabbis med Nikita och min kompis.
Jag köpte en födelsedagspresent till Mamma och det blev en dyr parfym som hon tycker om.
När jag gick runt där i Kista med Nikita runt mina armar drogs alla blickar mot mig hehe.
Vissa kom fram och sa vilken söt hund du har, andra frågade om dom fick klappa.
Vissa gick bara förbi och sa aaww. En tant tog till och med kort på Nikki hehe.
Bilden blev helt klockren för hon gäspade och räckte ut tungan precis när hon tog kort.

Anyways, minns ni att jag skulle köpa Tyrese's book How to get out of your own way?
Jag beställde aldrig den men guess what, Mamma och Pappa köpte den till mig där i Los Angeles.
Jag kollade igenom den lite snabbt precis och jag måste säga att den verkar galet bra.. För bra!
Jag läste en mening och ba; Shit! Jag ska börja läsa den redan ikväll!!

Jag fick även två par Converse men nog om allt detta, jag ska spendera tid med familjen nu.
Jag spanar nog in med ett inlägg lite senare ikväll. Men fan vad jag är taggad över att läsa boken.
Och sist men inte minst, imorgon bitti ska jag på en casting/provfilmning i Gamla Stan.
Jag hoppas verkligen jag får rollen, vill inte gå in på detaljer nu men det är fett nice!!
Kärlek & Respekt till er alla söta och sköna läsare.... LOVELOVELIFE!!!

Kommentarer
» dennis

du kör på hundtricket, säg? :P

2011-04-07 // 23:20:47
URL: http://bottleup.blogg.se/
» Anonym

Vilka färger va conversen? låga / höga?

2011-04-07 // 23:44:48
» sadie

alltså dina ögon är dem finaste jag har sett! mandelformade och varma ögon! Ta bra hand om dem :P

2011-04-12 // 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback