SHOO!

Min dag har varit fett med nice och självklart har vädret spelat en stor roll.
Ni vet själva att jag blir på bättre mode när solen skiner som den gjorde idag.

Jag hade som vanligt träning och på vägen läste jag How to get out of your own way av Tyrese.
Kapitlet jag håller på läsa nu är fett intressant, den handlar om förhållanden och otrogenhet.
Jag lär mig så otroligt mycket och med handen på hjärtat har boken fått mig att mogna.
Igår twittrade jag om boken och gissa vad? Tyrese gjorde retweet på mig någon minut efter!
Snacka om att jag blev glad, jag är ju ett stort fan av honom och älskar hans musik.
Han har över 1 miljon följare så det kändes såklart grymt att få en retweet av honom.
På tal om twitter, glöm nu inte att följa mig så du får mina dagliga uppdateringar!
twitter.com/BryanMassa

Efter min träning stötte jag på Diana och Nina, två gamla klasskompisar som jag inte sett på länge.
Galet länge faktiskt, jag tror senast vi sågs var på skolavslutningen i högstadiet 2009...
Diana och jag började skratta när vi såg varandra men det klart, det var ju ett bra tag sen.

Hursomhelst, jag tänker softa i mitt rum lite grann.. Ska nog se på film snart också!
Spanar in lite senare, kärlek och respekt.

Kommentarer
» bbkay

Tyrese e ju typ bäst! Vem e tjejerna på bilden? klasskamraterna eller?

pyss

2011-04-18 // 23:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback