Nike Air Max 1 ACG – Black/Victory Green

I NIKE paketet som jag skrev om i mitt tidigare inlägg fick jag ett par Nike Air Max 1 ACG.
Jag fick den nyaste färgen som släpptes i Svart och Grön under Februari månad det här året.
En riktigt snygg colorway av mockaskinn med en Grön Swoosh och Vit mellansula.

Något man inte kan missa är dom två märkbara skosnörena i rött och grönt.
Stiligt och fräscht är det verkligen, snyggt blir det också om man matchar det till kläderna.
Om man vill tona ner uppmärksamheten lite grann kan man göra det rätt så enklet.
Det medföljer nämligen ett par svarta skosnörensom i kartongen.
Jag hade på mig mina Air Max 1 ACG för första gången igår.
Dom är inte bara snygga, galet bekväma är dom också!!

Kommentarer
» Anonym

ååååh orgasm så fina

2011-04-19 // 22:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback