Nike Mercurial Vapor Superfly III

I Tisdags fick jag äntligen mina efterlängtade Nike Mercurial Vapor Superfly III.
Har kört två fotbollspass i dom nu och måste säga att dom är riktigt jävla sköna att lira i.
Fett sorligt att man inte får spela match med Nike skor i mitt lag...
Superfly III är inte som dom tidigare modellerna, den är mycket bekvämare.
Och då menar jag sättet som det känns när foten är inne i skon, det klämmer ingenstans.
Den sitter även bättre på foten nu än tidigare Superfly's, Nike har förbättrat insidan på skon.
Vid hälen är det förbättrat material som gör att man inte får skavsår (vilket vissa brukar få).
På träningarna har jag fått till bra skott, skon känns kraftfull och starkare än någonsin.
Själva looken på Superfly II och III är inte så jätte stor skillnad men insidan är annorlunda.
Det känns som att Nike satsa mer på insidan och kvalitén den här gången vilket är bra!
Men sexig ser den fortfarande ut att vara, snygg design och bekväm.. Kan det bli bättre?

Kommentarer
» Wille

ty bryan!

2011-04-15 // 15:16:40
» Jaime

vf får du inte spela matcher med Nike skor? :)

2011-04-16 // 15:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback