NIKE

I Tisdags fick jag mitt efterlängtade NIKE paket skickat till mig som jag hämtade på posten.
Jag skrev aldrig om det här på bloggen eftersom jag har haft fullt upp den här veckan.
Jag ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat bloggen dom två senaste dagarna.

Hursomhelst, det var två stora och tunga paketer som jag fick bära hem.
Jag var så nyfiken på produkterna att jag nästan öppna paketen ute på gatan hehe.
Men det gjorde jag så klart inte, jag väntade tills jag kom hem till mitt rum.
Sjukt najsa stuff fick jag! Fyra par skor (varav ett par Superfly III fotbollsskor).
Till och med ett par Mercurial Blade benskydd i kolfiber..

Massor med snygga NIKE kläder fick jag också, allt jag kan säga är tack!
Ett stort tack till NIKE, ser redan fram emot nästa paket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback