OFF I GO

Min syrra Diana är hos oss och hälsar på så nu har hon också fått träffa Nikita.
Syrran tycker hon är för gullig och vill typ vara med henne hela tiden.
Vi satt i köket och åt goda pannkakor som Liza hade gjort, hon är expert ska ni veta.
Expert på att laga mat men speciellt bra på att göra saftiga pannkakor!

Under tiden vi åt var så klart Nikki med i köket och gjorde oss sällskap.
Hon följer efter mig vart jag än går och så gillar hon att bita i mina sockor.
Det är tydligen jätteskoj för henne haha, men nu ska jag iväg på träning så off I go.

Mina syrror ska vara hemma och ta hand om Nikita medans.
Liza är jätte duktig med hundar och vet det mesta så jag behöver inte oroa mig ett dugg :-)
Fan vad jag längtar tills jag kommer hem, öppnar dörren och kramar min bebis!!

Kommentarer
» Jasmine Cookie Brown

Fett kul att du har köpt hund, det ska jag o mami också göra om någon månad. Fast kan inte bestämma oss för vilken ras :P

Men men, härligt iaf! Nikita är jättesöt :)

2011-04-01 // 16:25:56
URL: http://jasminebrown.se
» Anonym

Ok, varför kan man inte se videon? Och en till sak, det är 0 kommentarer på 3inlägg, vrf tar du inte emot alla kommentarer bara? Du ska egentligen ha 100000 kommentarer på varje inlägg :o

2011-04-01 // 19:54:36
» Jasmine Cookie Brown

Förresten bryan, försöker du med hundtricket? Det funkar! haha

2011-04-03 // 23:34:33
URL: http://jasminebrown.se
» mandana

åååååååh fyfan vad söt huuuund! jag är helt kär, hon har gröna ögon. Vad är det för ras?



Tacksam för svar. Btw grym blogg!

2011-04-04 // 16:14:43
URL: http://mandanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback