Skärtorsdag

Kollade igenom mapparna lite och hittade den här bilden från förra Sommaren. Hursomhelst... Jag är i mitt rum men det händer inte så mycket, ska fan sätta på tvn för att det känns helt dött här inne ha.
Nikita ligger på min säng och sover, jag typ kollar på henne samtidigt som jag skriver inlägget.

Nä men jag kom hem för ett tag sen, ni som följer mig på twitter vet redan vart jag har varit.
Jag har varit borta i Vallentuna och spelat match mot just Vallentuna som vi vann över med 1-2.
Fyfan vilken match det var, vi krigade ända till slutet vilket också gav oss segern!!
Jag är såklart extra glad eftersom jag var den som avgjorde matchen med mitt avgörande mål.
Det som fick mig att fira när jag gjorde mitt mål var att det bara var 5 minuter kvar av matchen.
Jag brukar inte fira när jag gör mål men den här gången la jag en Didier, en riktig Didier Drogba.
Upp med armarna i luften som ett flygplan och typ viftade med händerna fram och tillbaka!
Svårt att förklara men ni vet nog vilken målgest det är jag menar? Om inte klicka här.
Alla hoppade på mig, jag ramlade på gräset och vi förstod att 3 poäng var våra.

Idag spelade jag med mitt gamla lag Råsunda och i Söndags spelade jag med Väsby United.
På Måndag väntar nästa match med Väsby United mot Valsta Syrianska, ser fram emot den.
Känns skönt att ha öppnat målskytet i både division 1 och 3, målet mot IFK Luleå hittar ni här.
Målet idag gjordes med min vänster, målet i Söndags också. Bli bra med din dåliga fot, ett tips bara!
Jag ska fan softa nu, ni anar inte hur trött jag är i kroppen... Lite massage skulle inte skada!

Kommentarer
» BS

Härligt att det går bra för dig! Har blivit få kommentarer för min del, mycket i skolan fan :p

2011-04-22 // 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback