Skön Lördag

Jag har haft en riktigt fuckin skön Lördag och det hoppas jag att ni också har haft!
Som ni ser på bilden softar jag bara i mitt rum just nu, kollade precis klart på El Clascio.
Som jag faktiskt fick streama i den andra halvleken eftersom Mamma ville kolla på TV i vardagsrummet.

Men nu till min Lördag.. Dagen började med att jag hade fotbollsträning på morgonen.
Självklart var jag trött, jag är inte den morgonpiggaste direkt.
Efter träningen rörde jag mig hemmåt snabbt eftersom jag ville ut och softa i solen.
Vilket jag också gjorde tillsammans med min broder från en annan moder, Guled.

Vi hade inte planerat något särskilt utan vi tog dagen som den kom och LYCKAD blev den!
Vi bestämde oss för att åka in till stan för att käka och bara ta det lugnt liksom.
Snacka skit, njuta av vädret och alla fina tjejer.. Ah ni förstår vad jag menar.
Grejen var den att vi inte var säkra om vi skulle åka in till stan med bil eller tåg.
Tillslut tog vi beslutet och det blev bilen, vi visste också att det innebar ett äventyr haha.

Guled körde fel flera gånger men med hjälp av GPS på luren hittade vi rätt!
Vi tog en lång runda runda runt stan och kollade in butiker lite enkelt sådära, ingen stress.
Vart vi än gick såg vi bara fina och söta tjejer, vissa langade till och med blicken haha!
Nä men som jag sa till Guled; När det är bra väder ser man ju bara Beautiful People.

Efter att ha gått runt halva stan drog vi och käkade, det blev kebab tallrik för oss båda. Standard.
Som jag skrev tidigare hade vi inte planerat något utan vi tog dagen som den kom.
Vi stötte på Guled's farbror tillsammans med hans fru, dom ville att vi skulle hänga med på bio.
Vi bangade inte och kollade på filmen Rio i 3D, en tecknad film som handlar om två fåglar.
Det låter sick I know men tro mig den var så fuckin bra! Skit rolig verkligen, se den!
George Lopez, Jamie Foxx och Will.I.Am. bara för att nämna några gör rösterna i filmen.
Jag ska i alla fall börja se på teckande filmer mycket oftare nu, det är humor :D

För att komma till punkt har jag verkligen haft en nice Lördag!

Kommentarer
» m...

Jag med mannen :D ... vilken skön lördag asså !

2011-04-17 // 11:58:01
» :*

asso seriöst, du måste vara typ en av sveriges snyggaste killar?!

du är galet snygg! :O

2011-04-21 // 01:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback