SUMMER FEELING

Solen skiner och får mig på galet bra humör!!
Jag kom precis hem från en promenad med Nikki och det var så varmt att jag ville ta av mig tröjan.
Ni skulle sett Nikita's beef med en chihuahua haha, hon höll på äta upp henne skoja inte!
Jag ville fan promenera en liten stund till men var tvungen att röra mig hemmåt för jag har träning.
Efter träningen ska Guled plocka upp mig med bilen, han ska köpa en skojrta och ville ha sällskap.

Han är här i någon vecka till sen åker han hem till London igen.
Vi båda vill ha en nice kväll idag så om du är söt och har fest eller vill hitta på något hojta till.
Shit tiden flyger ju, jag måste röra mig mot träningen nu.. Spanar in senare.. Ut och njut av vädret.
Deuces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback