Är det Söndag elläh?

Snacka om att det är soft väder ute, solen skiner och himlen är klarblå!
Frågan är bara jag ska hitta på idag? Jag är fett med trött efter en lång dag igår.
Hade ju match i Norrköping, åkte på morgonen och kom hem runt 9 på kvällen.
Så jag kommer nog bara att ta det lugnt idag, typ kolla på fotboll och läsa Tyrese's bok.
Och så klart passa på gå ut och rasta Nikita nu när vädret nice!!

Älskar att rasta henne, det är en skön känsla...
Jag kastar alltid på mig ett par mjukis byxor, en enkel tjocktröja och sköna skor att gå i.
Ibland brukar jag också lyssna på musik, det är typ det bästa hehe.
Jag tar en sväng med Nikki på dagen och ibland på kvällen, sätter på mig hörlurarna och njuter.
Andas in den friska luften och tänker på alla möjliga saker samtidigt som jag promenerar.
Fan tanken får mig att vilja gå ut med henne nu men jag måste faktiskt äta först.

Vaknade nyss så jag ska trycka i mig några mackor sen gå ut, komma hem och läsa före matchen.
Arsenal spelar borta mot Blackpool idag och den matchen vill jag se, tre poäng är ett måste!
Till alla mina läsare; Glöm inte att ni kan följa mig på twitter.com/BryanMassa.
Ta hand om er, jag spanar in senare under dagen.
Deuces

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback