SuperSöndag

Idag har jag spelat match mot Värmdö IF med mitt förra lag Råsunda IS.
Vi förlorade med 2-4 men ledde faktsikt matchen med 2-0.
Fråga mig inte hur vi tappade ledningen för jag har ingen aning.
Det jag vet om är att jag lyckades göra assisten till vårat första mål och själv sätta dit den andra.
Fan att jag inte fick mitt mål på film! Det är så typsikt att matchen inte blev filmad av laget.
Men i alla fall, jag gjorde en löpning och fick en fin passning i djupet. Kom ren mot målvakten som hade sprungit ut, jag hann till bollen först och såg luckan. Några meter utanför straffområdet lobbade jag bollen över målisen in i mål. Ångest att matchen inte blev filmad, ville lägga upp målet på min fan page!

Men hursomhelst... Min syrra Diana har kommit över till oss, vi funderar på att kolla på film.
Problemet är bara den att vi alla tre typ gillar olika typer av filmer vilket gör det svårt att välja..
Jag ba; Låt oss se på Lottery Ticket!! Dom ba; Men neeej, ingen Bow Wow wow film.
Haha jag vet inte asså, tror inte ens att det blir av. Vi får väl vänta och se, im out'. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback