Thank God it's Monday!

Yessir! Tack Gud att det är Måndag. Det innebär en helt ny vecka med nya hopp, inte sant?
Jag kom hem för ett bra tag sen, har varit och tränat som vanligt.
Fett fint väder är det ute och jag vågar faktiskt säga att våren officiellt är här nu.
Hoppas verkligen att det fina vädret med sol och klarblå himmel håller sig några dagar.
Man blir ju automatiskt piggare och på bättre humör, i alla fall jag. Håller inte ni med mig?

Men hursmomhelst, snart ska jag ta och äta middag. Det blir en standardrätt.
Diana håller på laga makaroner med korv som jag så klart tänker äta med ketchup.
Efter maten ska jag se på derbyt mellan AIK och DIF. Matchstart klockan 20:00 på Canal +.

Jag spanar in senare ikväll men kärlek och respekt till er alla söta och sköna läsare.
Om det är något ni undrar över eller vill få sagt så droppa en kommentar bara.
Glöm inte följa mig på twitter, you know what it is.. twitter.com/BryanMassa.

Kommentarer
» Anonym

KROSSA DIF :D:D:D

2011-04-04 // 21:00:11
» lisa

Jag tycker att du har en bra inställning till måndagar, man ska vara positiv!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback