7/4/2011

Hej på er, just nu sitter jag i vardagsrummet och slappar sönder eftersom jag är trött som fan.
Vet ni om att mina föräldrar kommer hem idag? Jag skrev väl aldrig att dom har varit bortresta?
Dom har varit i Los Angeles och firat Mammas födelsedag! Min Mamma älskar Los Angeles från hjärtat.
Det var faktiskt min Pappas första gång i USA och Mammas tredje gång i L.A.!!

Minns ni inlägget jag skrev i Måndags? Då jag skrev att det är en ny vecka med nya hopp?
Det stämde för min del, jag fick faktiskt spela med AIK i en träningsmatch igår.
Så allt jag kan säga till alla mina läsare som har en dröm och vill nå någonstans...
Kämpa och tro att det kommer hända dig, för om du inte kan se dig själv nå din dröm är det svårt.
Det finns inga gränser så kämpa på och tro!! Det kommer inte att vara lätt men du får aldrig ge upp.
Du får inte heller göra det halvhjärtat för då är det ingen idé utan ge allt, Go Hard brukar man säga.
Du kanske vill bli doktor vad vet jag? Men se då till att plugga, göra läxorna och få toppbetyg i skolan.
Ska käka nu men spanar in senare under dagen, kärlek & respekt.

Kommentarer
» Anonym

Jag älskar också LA, men har aldrig varit där.. Någon gång ska jag iaf dit :)



Eftersom du har varit där kan du inte lägga upp några bilder därifrån? :)

2011-04-07 // 14:27:41
» yasmine

Du är en jätte bra förebild ska du veta :)

2011-04-07 // 22:00:40
» BS

Go hard.. tack du gav mig lite motivation nu :)

2011-04-09 // 23:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback