Torsdag

Ännu en dag med skönt och soligt väder!
Just nu är jag i mitt rum och pumpar ashög musik, jag hoppas grannarna inte klagar.
Ska röra mig mot köket efter det här inlägget för att göra mackor.
Jag är galet hungrig och vill äta mat egentligen, men jag kan typ inte laga något hehe.

Igår bloggade jag inte någonting eftersom jag inte satt vid laptopen på hela dagen.
Idag ska jag spela match i Vallentuna med mitt gamla lag Råsunda.
Ser fram emot matchen, jag är fett spelsugen och jag tror det är pga vädret.

Ärligt talat man mår helt enkelt bara bra när det är varmt och soligt.
Jag längtar som fan tills sommaren då det blir riktigt fuckin varmt ha!
Nu ska jag rulla till köket och göra mina goda mackor, peace.

Kommentarer
» Lady A

Varför gick du inte på Trey Songz konsert? Du missade big time!

2011-04-21 // 15:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback