28/4/2011

Dagen börjar närma sig sitt slut och jag måste säga att kvällen har varit seg.
Jag är van med att Nikita är med mig i mitt rum och hoppar i min säng hehe.

Just nu softar jag bara och kollar på tv, äntligen har jag en digitalbox i mitt rum!!
Ska se om det finns någon grym film på Canal Plus eller TV1000 kanalerna senare ikv.
Tänker mysa till det med att släcka lampan och hoppa under täcket med lite smått och gott.

Jag var inne på facebook precis och såg att jag snart har över 600 vänförfrågningar.
Tack till er alla som vill bli min vän, det blir bara fler och fler vänförfrågnigar för varje dag.
Tyvärr så jag kan inte acceptera mera vänner eftersom jag nått gränsen vilket är 5.000.
Men det klart, är det någon sötis som har addat mig fixar jag en plats utan problem!

Sen har jag också rätt så många olästa meddelanden, hela 3044 stycken.
Så please, om jag inte svarar när du skickar ett meddelande till min inbox bli inte sur.
Har det hänt dig att du försökt nå mig på facebook men inte lyckats få något svar?
I så fall är jag ledsen, från och med nu ska jag försöka göra mitt bästa för att svara.

Kommentarer
» Z.

Hoppas du får tid för att göra det, och åtminstone hinna kolla på Mailen/meddelanden. För annars är det omöjligt att få tag på dig på någotsätt, förutom att kolla in twitter och stalka dig. Heh.

Pussar på dig..

2011-04-29 // 00:08:47
» Anonym

Hoppas du får tid för att göra det, och åtminstone hinna kolla på Mailen/meddelanden. För annars är det omöjligt att få tag på dig på någotsätt, förutom att kolla in twitter och stalka dig. Heh.

Pussar på dig..

2011-04-29 // 00:10:02
» Ms CaNdYy

oj de var en hel del meddelanden o vänförfrågningar för den delen. Hoppas du hittar ett sätt så att folk kan då diig, pussen ;D

2011-04-29 // 01:12:50
» dina

snygga tattos du har!!

2011-04-29 // 22:57:37
URL: http://dinkid.blogg.se/
» Anonym

men eftersom du inte kan acca fler vänner, kan inte du typ öppna din logg och dina bilder så även om man inte är din vän så kan man se allt? nu har du gjort typ allt "hemligt" :)

2011-04-30 // 00:40:39
» Caroline

Häftig sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-05-08 // 11:31:58
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback