Vad ska man göra idag?

Jag sov ut mig fint idag genom att vakna klockan 1.
Jag har inga planer för idag och inte heller någon träning så en sak är säker.
Jag ska vila ut mig så mycket som jag kan, det blir nog en film ikväll också.
Kollade på Remember The Titans igår för första gången och måste säga att den var grym.
Helt klart en av dom bästa filmerna jag sett! Men nu är det inte kväll, klockan är strax över 2.
Och jag funderar på att ta Nikita på en promenad fastän min syrra redan varit ute med henne.

Ska kasta på mig sköna mjukiskläder nu och rulla ut med Nikki.
Sen när jag kommer hem har jag ingen aning om vad jag ska göra, kanske läsa?
Eller sätta på mitt PS3 och spela FIFA eftersom det var ett bra tag sen.
Utan att överdriva har jag inte spelat eller satt på mitt PS3 på över 5 månader.
Juste jag satte på det för någon månad sen för jag skulle lyssna på Chris Brown's album.
Men jag har inte spelat FIFA på nästan ett halvår, jag har säkert tappat alla mina skills nu.
Tror fan jag ska lira lite senare under dagen, det var ju trots allt ett bra tag sen jag spelade.
Grejen är den att jag inte heller haft någon tid över för att spela TV-Spel.
Anyways, om du vill möta mig idag så hojta till på twitter!
Nu ska jag ut, ciao!

Kommentarer
» Mulatto brother

adda bamse1994 på ps3 så ska jag ge dig en läxa på fifa! ;)

2011-04-19 // 17:38:04
» gabriella

check out my blog and leave a comment :)

http://grapejuicee.wordpress.com/

2011-04-20 // 22:16:35
URL: http://grapejuicee.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback