Västerås imorgon!

Fan vad jag diggar den här bilden, men hur som helst.. Imorgon har jag match borta i Västerås mot Syrianska Kerburan som vi vann mot när vi spelade mot dom i Väsby. Jag gjorde två mål i den matchen, ett av målen kan ni se här. Men imorgon är det en ny match så det gäller att vara taggad. Vi vill vara med och fightas i toppen så det gäller att vi vinner imorgon, det handlar helt enkelt om 3 poäng ingenting annat!

Jag vet om att jag har många läsare från Västerås men om dom kommer ner och hejjar vet jag inte. Jag fick faktiskt ett sms av en tjej från Västerås i förra veckan, hon skrev att hon skulle komma så vi får väll se haha. En sak är jag i alla fall säker på, min farbror kommer! Har inte sett honom på ett tag så det ska bli kul att få träffa honom igen och spela inför honom. Min tanke var faktiskt att jag skulle sova över hos honom efter matchen men det kommer inte bli av eftersom jag har träning på Måndag. Hade matchen varit idag skulle det vara perfekt men vad ska man göra, det är som det är. Jag får komma förbi Västerås en annan gång och stanna där lite längre.

Ser fram emot matchen imorgon, det ska bli kul.. Det är ju därför man tränar vecka in och vecka ut, för att spela MATCH!

Kommentarer
» LilKashin

Du kommer se mig imorrn, jag kommer 109%

2011-08-06 // 23:13:31
» Shar96

Jag är där 100% Procent med ! :D

2011-08-07 // 01:07:27
URL: http://sharamvetjag.blogspot.com/
» BTNH

Shit haha broshan du flyger ju :D

2011-08-07 // 01:36:27
» sara

Vem är killen som står i bakgrunden i bilden ( jag tror att han e mulatt)? // Lycka till med din match.

2011-08-07 // 03:38:19
» sara

Vem är killen som står i bakgrunden i bilden ( jag tror att han e mulatt)? // Lycka till med din match.

2011-08-07 // 03:39:11
» Kani

Jag är där! :)

2011-08-07 // 16:53:11
URL: http://thekane.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback