Ännu en seger!

Förra veckan vann vi på borta plan mot Syrianska Kerburan och idag vann vi hemma på Vilunda mot Dalkurd! Utan att överdriva det kändes så otroligt skönt att vinna idag, speciellt med tanke på hur matchen avgjordes. Det stod 1-1 ända till den 90e minuten då Robson gjorde 2-1!! Jag hade bytt ut mig själv med några minuter kvar att spela så jag satt på bänken när målet gjordes. Om inte vi blev skitglada hahah, kramade tränarna och sprutade vatten ur vattenflaskan.. Vi firade som att det vore en final. Dalkurds publik på typ 600 pers blev däremot knäpptysta.

Nä men riktigt skönt var det med en seger och 3 poäng. Jag var själv väldigt nära på att avgöra matchen med en flygande nick som jag hade i den 80 minuten. Jag fattade inte hur målvakten kunde rädda bollen, jag tror inte spelarna eller publiken heller fattade hur han kunde rädda den. Helt sjukt faktiskt! När jag hoppade i luften såg jag redan målet före jag nickade bollen, jag var fan beredd på att ställa mig upp och börja fira mitt 10e mål för säsongen haha!

Förutom nicken hade jag också ett annat läge där jag kanske kunde gjort mål. Men ska jag vara helt ärlig är jag inte fullt nöjd med min prestation idag. Jag trivs helt enkelt inte på vänster kanten, jag lirade på vänster idag och i förra veckan. Mina mål har kommit från höger och mina två lägen som jag fick idag kom också från höger efter att jag bytt kant sista 20.

Jag får se vilken kant det blir nästa vecka men som sagt, alltid skönt med vinst!

Kommentarer
» Anonym

Ähh lite tur har man väl ibland men we all know dalkurd is the shiiit! och deras puplik , nigga du kan gå runt i hela sthlm och ändå inte hitta en bättre puplik #justsayin

2011-08-14 // 12:04:21
» Anonym

Älskar vänsterkanten och är själv högerfotad. Viker man in i banan så får man mer skottlägen och jaga känner själv att jag finenr mer alternativ. Testa det!

2011-08-15 // 13:26:47
» Kani

Grattis till en seger..men som där uppe, Dalkurd is the shit!

2011-08-15 // 21:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback