Boy In Detention Ute Nu!


Idag släppte Chris Brown mixtapet som jag skrev om för några dagar sen.

Jag sitter faktiskt och lyssnar på den nu, jag har kommit halvvägs och måste erkänna att mixtapet är galet nice! Det är annorlunda ifrån Chris Brown's sida, man är ju inte helt van med att höra honom rappa. Han gör det fett bra och har verkligen ett skönt flow. Låtarna är grymma med sköna beats som får mig att sitta och gunga på huvudet haha. Jag ska inte ljuga, jag diggar det nya soundet fett mycket!

Se till att ladda ner mixtapet, ni kan göra det här!

Vilka låtar gillar ni bäst? Jag gillar alla men självklart har jag fastnat för några stycken... Crazy, Strip, Your Body, The Best Yo och Real HipHop #4.

Kommentarer
» H' Bella

du borde lägga in ett inlägg på när du sjunger en låt ! :D

2011-08-05 // 21:24:28
URL: http://libaneserna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback