BOY IN DETENTION

Om 3 dagar släpper Chris Brown ut sin nya mixtape Boy In Detention!
Det blir hans 4e mixtape och jag ser verkligen fram emot att ladda ner den.

Förra året gjorde Breezy 3 mixtapes, In My Zone, Fan Of A Fan och In My Zone II.
Jag lyssnar fortfarande väldigt mycket på låtarna ur Fan Of A Fan och In My Zone II.

Vad jag har hört ska Boy In Detention vara ett rap mixtape, man har ju hört CB rappa i några låtar på sistone men att få höra ett helt mixtape ska bli spännande!

Han är ju grym på att rappa men jag gillar honom som bäst när han sjunger. Det finns inget spikat datum ännu men om typ 2 eller 3 månader släpper han nämligen ut sitt andra album för i år, Fortune. På twitter har Chris Brown själv skrivit att den är mycket bättre än FAME. Låten Open Road (I LOVE HER) som väldigt många gillar kommer att finnas i albumet. Jag säger ju det, han är het just nu ha!

Kommentarer
» anonym

Shoo Bryan, jag undrar bara, hur laddar du ner musik?

2011-08-02 // 16:35:40
» anonym

Shoo Bryan, var laddar du ner din musik, alltså vilken sida/program?

2011-08-02 // 16:38:49
» Anonym

Ladda ner Games nya mixtape,släpptes igår! fet

2011-08-02 // 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback