FAN VA FET!

Den här låten med Red Care ft. Omarion heter We Get It In, jag har lyssnat på den sen någon månad tillbaka och diggar den fett mycket eftersom den helt enkelt är tung. När man känner sig fresh och har på sig en nice outfit ska man spikat lyssna på den här låten, man blir på bra mode tro mig ha!

Jag hade ingen aning om att dom skulle göra en musikvideo till låten, jag var inne på facebook och såg att ett fan till mig från USA hade lagt upp den på sin profil. Först tänkte jag, vad är det för låt? Fabolous pratar i telefon med Red Cafe i början av videon så jag tänker att det är en låt Fab gjort med Red. Men sen när samtalet avslutas börjar låten och då hör jag att det är samma låt jag har i min iPhone, alltså den med Omarion. Jag blev galet hype på att se hela musikvideon vilket jag också gjorde, besviken blev jag inte heller. Fet är den, klicka på play nu! Eh eh eh..

Kommentarer
» bb-boy

zup bryan!, kan du inte göra en liten musik lista typ top 10 just nu för dig :D

2011-08-06 // 22:57:01
» Anonym

Assoo omarioo är bara fööööööööööör fin <3

2011-08-08 // 19:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback