God morgon

God morgon på er alla, jag vaknade för en halvtimma sen och är faktiskt rätt så pigg! Efter inlägget ska jag käka och göra mig redo för träningen, som jag skrev igår har jag ingen aning om vad jag ska göra när jag tränat klart. Kanske ringer jag upp stället där jag tatuerade mig för att kolla om dom har tid att fylla i några streck på min senaste tattoo, Big Dreams. Nu har det snart gått en månad så den är helt läkt, om inte det blir av idag så får det bli en annan dag som passar.

Hursomhelst, maten kallnar! Jag har värmt upp två piroger som väntar på mig i köket. Ska också trycka i mig en risifrutti med smaken jordgubb före jag rullar hemifrån, finns inget värre än att träna hungrig. Spanar in senare, ha en bra dag!

Kommentarer
» markoo

bra uppdatering mannen, keep it up!

2011-08-04 // 09:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback