hemmachill

Shoo, det är Fredagkväll och jag tar det lugnt hemma. Ni vet själva hur jag är, ingen stress. Jag har inte pallat med någonting idag faktiskt, mobilen har ringt, jag har fått flera sms men jag har inte pallat svara. Det kanske bara är jag men ibland eller väldigt ofta så vill jag bara vara ifred för mig själv...

Just nu gör jag inget speciellt utan som jag skrev i början av inlägget tar jag det bara lugnt. Jag sitter eller typ ligger på soffan i vardagsrummet med laptopen på knäna. Min syrra är också här i vardagsrummet och sitter vid datorn, hon har mina gamla koss hörlurar på sig och jag ser att hon lyssnar på All because of you med Marques Houston. Själv är jag också inne på youtube och kollar på musikvideos, jag har gjort det i ett tag nu. Ni vet själva hur lätt man kan fastna där hehe, video efter video. Men det är fett med chill, jag har på mig mina beats by dre och bara njuter!

Jag lyssnade precis klart på Number 1 dime med The Rangers som jag fastnade för förra sommaren! Jag kommer nog aldrig att tröttna på låten eftersom jag gillar den galet mycket, den är helt enkelt bara för skön... Musikvideon är också fett med nice, lite gullig sådära och samtidigt riktigt chill! Nu tänker jag fan kolla på videon och lyssna på låten några gånger till före jag går vidare till nästa låt och musikvideo...

Bästa, dom ba; Baby you stay on my blog each and every night, I stay on my aim each and every night... / Du är inne på min blogg typ varje kväll och jag är inne på min AIM varje kväll, asså AIM är typ som msn för er som inte vet :)
Baby you stay on my head like a fitted cap.
And everything you do you know I'm feelin that.
Baby you could run my heart like a marathon.
And I'll do anything for you to put me on.
Cause baby you stay on my blog each and every night.
I stay on my AIM each and every night.
You stay at the shows each and every time.
And when I slow it down she'll be my number one dime.

Kommentarer
» hahaha

ey vad är de här ingen kommenterar din blogg längre :S

2011-08-27 // 12:40:21
» Anonym

Bääääääääääääästaste everr glömmer aldrig #RANGERGANG , lite synd att dom inte gör sånna här sköna låtar längre

2011-08-27 // 15:06:51
» Anonym

HHAHAAHAH she want me to hit it.. BUT I AIN'T CHRIS BROWN SHOOOOOOOO

2011-08-31 // 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback