Nästa, Örebro

Sho bloggen! Jag skrev aldrig om det men vi vann med 4-0 mot Hammarby i helgen. Vi spelade riktigt bra och ägde dom hela matchen, skönt var det för mig också eftersom jag fick göra mitt 10e mål för säsongen.

Nu har jag nått målet jag hade inför säsongen och jag är stolt över mig själv, men det betyder inte att jag ska sluta kriga. Det gäller att fortsätta vara hungrig vilket jag är, nu siktar jag mot att göra 16 mål. Lyckas jag är det en stor bonus för mig, om inte så är det lugnt. Allting är värt ett försök och jag tror ärligt talat att jag utan problem kan göra 16 mål om formen håller säsongen ut.

Just nu ligger vi etta och på Måndag nästa vecka ska vi åka ner till Örebro för att spela mot serietrean BK Forward. Det är en viktig match som vi måste vinna om vi vill fortsätta ligga kvar på toppen. Men vi är också medvetna om att det kommer bli tufft eftersom Forward är ett stabilt lag som faktiskt inte har förlorat en ända match så här långt. Ser fram emot utmaningen att vinna över dom och ta hem 3 poäng!

Mitt lag har en blogg så se till att läsa den, bloggen har varit inaktiv i ett tag men nu ska vi börja skriva i den igen! Jag skrev faktiskt ett inlägg precis, ni kan läsa det här.

Btw har jag några söta och sköna läsare från Örebro?

Kommentarer
» pontus

jag är från örebro och kommer nog ner och kollar på matchen ;)

2011-08-23 // 20:47:58
» G.

Kommer och kollar Bryan, du är bäst.

2011-08-23 // 21:58:36
» oskar n

jag bor där, spelar själv i forward så kommer ner o kollar!

2011-08-23 // 22:51:27
» Anonym

Haha killens hand.. Perfekt timing:)

2011-08-24 // 06:41:29
» Will

Bryan klart som fan du har! kommer och kollar!

2011-08-24 // 13:48:57
» marcel w

jag själv spelar i bk forward o kommer ner till trängen o kollar. kör hårt ;)

2011-08-24 // 16:40:49
» alihan s

bor nära örebro men kan tyvär inte komma :/

2011-08-28 // 18:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback