Örebro, vilken stad!

Här har ni en bild från idag, visst kan man tro att vi är bröder haha!
För er som undrat vart jag har varit så kan jag säga direkt att jag har varit i Örebro och spelat match. Det tog en tid att åka dit men det var det värt, jag menar vi vann och jag fick träffa sköna läsare/fans. Vi snackade och tog kort som ni själva ser, det var några bilder till som togs men jag har inte lyckats få tag på exakt alla.
Dom bilderna jag har blivit taggad på i facebook har jag i alla fall lagt upp twitter.

Snackade med 6-7 grabbar efter matchen, tunga är ni grabbz. Dom berättade för mig att ÖSK tränaren var där och kollade på, sen sa dom att jag kanske fick upp ögonen på honom! Det tar jag så klart som en komplimang, ska jag vara helt ärlig så är jag riktigt nöjd med min prestation. Jag lyckades nicka in bollen i mål och göra mitt 11 för säsongen. Jag lyckades också fixa en straff åt oss som jag själv inte slog. Det rullar på väldigt bra för mig och för laget just nu. Vi toppar division 1 efter 4 raka vinster, nu gäller det bara att hålla den här formen som vi har! BK Forward som vi spelade mot var obesegrade, dom hade inte förlorat en ända match på hela säsongen tills vi åkte dit och vann med 1-3. Fan vilken skön start på denna vecka!

Det börjar bli sent nu och jag har träning imorgon så jag ska lägga mig.
Jag fattar inte ens varför jag bloggar så här sent på natten, klockan är 02:24...
Men vad gör man inte för er läsare hehe? Före jag avslutar inlägget vill jag bara tacka er alla som visar och ger mig ert stöd, det betyder mycket. Stort tack till er som kom ner och kollade på matchen, Örebro jag svär på allt det är bara kärlek ha!

Kommentarer
» Sabina

JAG TYCKER DU ÄR FETT SÖÖÖT!



Puss och kram // Baby Boo

2011-08-30 // 03:00:30
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
» Västra Örebro .

Bryan de bara kärlek i örebro! besök staden oftare o ut i orterna ;)

2011-08-30 // 16:14:23
» Will

sväng förbi någon dag!

2011-08-30 // 17:29:00
» G.T

Du måste besöka Örebro någon mer gång, tung var du!

2011-08-30 // 21:15:45
» alex durmaz

haha ni är föör lika



ps killen heter marcel o spelar i mitt lag ;)

2011-08-31 // 15:36:31
» Anonym

vilken adres den har telefonen 0195057517

2011-09-05 // 12:52:05
» Anonym

Katterna eller vadå, lääääh ;D

2011-09-05 // 22:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback