Så trött var jag

Kör bara, jag laddar upp en bild från 2009. Jag minns faktiskt exakt när jag tog den här bilden, det var en sen vinterkväll och jag satt med min mössa på mig för att det var kallt. Men nu är det sommar så pass på vintern, jag vill inte ens tänka på det!

Just nu är softar jag i rummet och lyssnar på Open Road från min facebook profil.
Im lookin for her, Im tryna find her, I really need her, I think I love her <3
Jag diggar verkligen den låten... Men hur som helst, jag är galet hungrig och ska käka snart. När jag kom hem från min träning vid 7 tiden somnade jag på soffan i vardagsrummet haha, jag var för trött. Men jag ska inte ljuga det var fett med soft att sova :)

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt, jag ville bara uppdatera er en snabbis. Herrå!

Kommentarer
» KristinaB

Fast än jag inte alls saknar vintern, så e de en fett söt bild ;)

2011-08-05 // 23:24:57
» Nadja Zaeri Cederquist

Du är bara för snygg!

2011-08-10 // 19:46:14
URL: http://nadjacederquist.devote.se
» Evelina K@fb

Haha hur kan du inte längta till vintern? sommarn har vart lite fööör lång x)

men sjukt söt/snygg bild! du verfkar vara en as skön kille :)

2011-08-26 // 14:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback