Snapshot_20110815_7

Shoo bloggen vad händer? Hoppas ni alla mår bra, själv är det fintfint.
Jag sitter och lyssnar på musik, är det en låt jag har fastnat för så är det J.Cole's Workout. Jag hörde den för några veckor sen och la in den i min iPhone direkt. Jag diggar hela låten, då menar jag beaten, själva handlingen och sättet som han rappar på. J.Cole levererar i varje låt, han är för bra! Men Workout har jag verkligen drogat sönder idag, det började med att jag såg musikvideon. Jag la till och med upp den här på bloggen men har tagit bort inlägget nu eftersom VEVO har gjort videon privat. Vet inte riktigt varför men jag läste någons tweet och såg att det inte var menat att videon skulle publiceras idag.

Jag hann i alla fall se den haha och måste säga att den är riktigt chill, jag lägger upp den här på bloggen så fort den är tillgänglig igen. Nu hade jag tänkt ladda ner Bow Wow's mixtape Greenlight 4 som släpptes för någon timma sen. Ser fram emot att höra låtarna! Senare på kvällen ska jag se på Premier League, matchen mellan Manchester City och nykomlingarna Swansea. Det ska bli kul att följa City i år, dom har ett mycket intressant lag som väldigt många tror kan ta hem ligaguldet den här säsongen. Vi får väl se, herrå!

Kommentarer
» BS

Aguero visade sin klass direkt..

2011-08-16 // 00:39:03
» united fan.

Dags o börja uppdatera mer eller!!!

2011-08-16 // 12:45:32
» Anonym

Bryan kan du ta en bild på dig när du har på dig dina beats, jag har också ett par men vet inte hur jag ska ha på mig dom så att det ser fint ut

2011-08-16 // 16:59:37
» Grattis!

GRATTIS TILL SKÄGGET :D!

2011-08-16 // 17:56:39
» Michaela

du är riktigt jävla söt bryan!! du passar grymt bra i det lilla skägget haha :$

håller med kommentaren ovan, kan du inte lägga upp en bild när du har på dig dina beats? vore grymt!

tack för en riktigt bra blogg :D

2011-08-17 // 02:18:02
» bd

oufff den bilden cutie!!

2011-08-27 // 16:08:35
» bd

gimmie that look again and ill show u hahahaha.. jk! naa but cuute :*

2011-08-28 // 00:44:21
URL: http://brendita.blogg.se/
» tgod

fin

2011-08-28 // 18:39:02
URL: http://stylist.devote.se
» Kristin

Snygg!

2011-08-29 // 22:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback