Tröttnar aldrig...

Jag tar er tillbaka till 2004 med den här låten. När den kom ut var jag en liten grabb på 12 år så jag fatta inte direkt vad låten handlade om, men jag minns i alla fall hur mycket jag diggade den! Nu har det gått några år och jag gillar den fortfarande lika mycket, om inte lite mer också... Här har ni, My Place med Nelly och Jaheim.
I know them times get hard, thats why I'm checkin on ya.
It's yours truly ma, I got a little message for ya.
Anything he can do, girl I can do it betta for ya.
When we laugh or we cry, its together.
Through the rain and the stormiest weather.
We gon still be as one its foreva, its foreva.

Kommentarer
» Lisa

Åhh, jag älskade den låten när jag var mindre.

2011-08-27 // 22:20:43
URL: http://lisaemiilia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback