VECKANS MUSIKVIDEO

Bästa! Då är musikvideon publicerad igen, om inte jag diggar både låten och videon fett mycket. Jag har skrivit det förut och kan skriva det igen, J.Cole är en artist som hela tiden växer för mig. Jag diggar honom och musiken han gör otroligt mycket, hans texter är för bra. Han rappar om saker som väldigt många personer kan relatera till, i vissa låtar känner jag faktiskt igen mig själv galet mycket.

J.Cole når verkligen ut till så många med musiken han gör. Jag kommer så småningom att lägga upp flera låtar av honom, om inte ni har märkt det tidigare så älskar jag att dra ut meningar ur låtar haha. Och tro mig, han har många låtar med tunga meningar!

Work out är ju bara för skön, beaten fastnar i huvudet men den har en handling också! Rubriken talar ju sitt tydliga språk, han vill se tjejen work out för honom om ni förstår vad jag menar haha. Men låten handlar också om att man ska ta chanser här i livet, inte tänka för mycket eller banga på saker och ting. I det här fallet är han i en annan stad för en dag och stöter på en tjej som han tycker är snygg.
Sanningen är den att som kille, när man t.ex. åker till en annan stad och lär känna en tjej lite grann så har man oftast bara en sak i tankarna. Båda två är medvetna om att det kanske är första och sista gången dom träffar varandra. Han vet att tjejen gillar läget, hon vill att tiden med honom aldrig ska ta slut. Men han är ju bara där för en dag och i början av låten sjunger han ur en tjejs perspektiv: Ärligt talat, vill du älska mig för alltid eller vill du bara hålla på och sen tagga? Senare i låten hör man honom sjunga: Helt ärligt, jag vill bara hålla på och sen tagga.

Det sägs så mycket mer i låten men jag orkar inte förklara exakt allting haha. Anyways, där har ni veckans musikvideo som ni också hittar på vänster sida av bloggen! Hey, we got a good thing. Don’t know if I’mma see you again...

Kommentarer
» M

Hej Bryan! Vad tycker du om tjejer med air max? Och vad tycker du för kläder passar med air max. Snälla svara! du är sjuuuuukt snygg om du var i min ålder skulle jag haffa dig direkt! Kom till Uppsala någon dag! ;)

2011-08-16 // 20:13:45
» v

Hej bryan ! Är de sant att en tjej som heter Mona addat dig på fb?

2011-08-17 // 00:59:57
» Anonym

skit tung låt säger jag bara

2011-08-17 // 19:44:24
» Anonym

Va tycker du om tjejer med air max? (haha såg precis att en annan kommenterat samma sak precis när jag skrev det där första. Tycker du det e snyggt eller föredrar du tjejer med lite mer "tjejigare" stil? Svara för nu är de två som frågat samma sak ;)

Kärlek till dig!

2011-08-18 // 10:38:36
» manne

grym låt !

2011-08-18 // 21:44:59
» Anonym

DENNA LÅT ÄR KÄÄÄRLEK, PÅGUD ÄLSKA!!♥♥

2011-08-20 // 11:16:07
» S

J cole är BÄST såg honom i paris och det var galet hamnade även backstage med honom och han är för underbar!

2011-08-21 // 20:44:58
» Anonym

J cole Rockar. Från en Rnb älskare till en annan "Mavado feat. Ne-Yo - I Know You Want Me". Lyssna och njut!

2011-08-22 // 22:06:00
» Yolii

Alskar J cole hoppas han inte inte blir commercial bara..

2011-08-25 // 18:06:37
URL: http://inlondon.myshowroom.se
» Theresé Adelman

Favorit låten just nu! :)

2011-09-05 // 14:37:37
URL: http://thereseadelman.blogg.se/
» a. makaveli

helt ärligt, jag vill bara hålla på och sen tagga ..

2011-09-09 // 17:24:15
URL: http://faavolosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback