Wazzup

Shoo bloggen! Första inlägget för idag kommer rätt sent. Jag har glömt bort att blogga idag eftersom jag har kollat på fotboll hela dagen. Det började med Premier League, Stoke mot Chelsea och sen West Brom mot United. Senare var det Zlatans återkomst och Malmö mot Milan som gällde, efter att ha kollat på så mycket fotboll spelade jag fotboll. Inte ute utan på tv-spel haha, jag lirade FIFA i ett tag och nu kollar jag på fotboll igen. El Clasico, Supercupen mellan Real Madrid och Barcelona.

Men hursomhelst, jag har valt att lägga upp en bild på Bow Wow eftersom han imorgon släpper sitt fjärde mixtape. Greenlight 4, som jag hoppas kommer att vara fullproppad med grymma låtar. Han har twittrat om mixtapet fett mycket så jag har väldigt höga förväntningar. Jag tänker ladda ner den imorgon så fort den finns tillgänglig. Nu ska jag kolla på matchen, herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback